Bästa helgen

Fredag:
Gjorde en del saker för sista gången på jobbet :( och avslutade dagen med en alldeles utomordentligt trevlig glögg AW hos en av mina fina arbetskamrater. Wow vilket hem och vilken underbart fint fixad plockmat. Drömmer om att bli lite mer hemmafru :) Avslutade dagen med tv-serier i sängen. Lyx!

Lördag:
Vaknade av stormbyarna vid sex och kunde inte somna om , så istället fortsatte jag titta på netflix. Måg nog kvar till 10 innan jag orkade mig upp. Resten av dagen varvade jag tv- serierna/ julfilmerna med att göra julgodis, rensa, skotta och dricka rödvin.

Söndag:
Äntligen lite sovmorgon, vilket var tur med tanke på hur dagen avlöpte. Flera omgångar med tung skottning, matlagning, matinköp, städning och mer julgodis. Sen kom belöningen glöggmys med familjen, julgransköp och mer tv- serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0