En vecka fylld med väntan

Inte så mycket att skriva om just nu. Bara väntar. På telefonsamtal och på älsklingen som nu är hemma igen. Det jag kan konstatera är att jag inte är så bra på att hantera nervositet.  Äter HELA tiden. Det blev ju inte direkt bättre av att älsklingen kom hem med en massa schweizisk choklad. Veckan har i övrigt mest bestått av känslomässig berg- och dalbana. "Klart jag får det - är ju SÅÅ kvalificerad!" "Får jag det inte så bryter jag IHOP!" "Varför ringer hon aldrig? Betyder det att jag inte får det?!"

Så nu börjar vi om lite! Först och främst så kör vi LCHF fram till fredagkväll. Förhoppningsvis kan vi avsluta veckans vardagar med vintage champagne (älsklingen har dessutom köpt med sig ett par flaskor champagne till).

Veckans to do lista består annars av att: koppla av, inte tänka för mycket, vara tacksam för det jag har, TV-serier som distraherar, lugn träning, promenader och förhoppningsvis lite sociala möten.

Have FAITH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0