Äntligen fredag

I tisdags kom så beskedet. Tyvärr inte! Stod mellan mig och en annan person med flera års erfarenhet av målgruppen. Divisionschefen var mycket besviken för hon ville verkligen få in mig i organisationen sa hon. Så vem vet, kanske ringer hon upp en dag.

Förkrossad först, lite tröstshopping i underbart väder med mellansyster, och sen så gick jag vidare oväntat fort! Förvånad själv över hur stark jag kan vara ibland som orkar ladda om gång på gång.

Onsdagen spenderades till stor del med att förbereda nästa intervju. En intervju gällande tjänsten som PA-konsult påett STORT sjukhus, med specialansvar för arbetsmiljö, rehab och hälsa samt psykiatrin, akuten och kirurgen (?). Först efteråt gick det upp för mig hur coolt det egentligen är! Tror nog att intervjun gick helt ok, så nu återstår bara en lång väntan igen. Men den här gången orkar jag inte bli lika engagerad.

En annan bra sak är att jag faktiskt klarat mig utan kolhydrater HELA veckan och nu är det fredag! JIPPIE! Tar nog en lugn dag med städning och så lite träning innan myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0