Supertorsdag

Är så jäkla stolt över mig själv. Faktiskt. Det går upp för mig mer och mer ju längre tiden går, ju fler jag pratar med och ju mer det faktiskt sjunker in. Jag har fått drömvicket (kontraktet är påskrivet). OCH jag har kämpat för det! Jag har fortsatt framåt med en positiv inställning, trots tuffa motgångar. Jag är VÄRD detta.

Dagen började med en promenad följt av städ, fika i solen med fina J, T och Vilja, och så sista kvällen.

Denna gången är det nog sista för alltid. Helt underbart, sorgligt vemodigt och fantastiskt skönt. Jag vet att jobbet inte tillfredställer mig men alla dessa underbara fina människor. Framförallt instruktörerna. Det sägs att tjejer i grupp inte funkar, men dessa tjejer är såå fina!

Hemma väntade älsklingen, vegetarisk fuskpizza och RÖDVIN! Firar ju. Ut med det gamla och in med det nya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0