Rätt duktig tisdag

Började veckan med en klippning hos bästa Frida, så skönt att bli av med de rätt så långa längderna. Så nu är det kort igen, precis så att jag får upp det i en tofs. När jag ändå var på stan passade jag på att köpa en klocka till nästa vecka. Blev en alldeles underbar liten knallrosa sak. Tyvärr bara att klockan kommer från - ADIDAS. Tog emot lite, men den är ju så fin. Är motivlligt KÄR!

Sedan spenderades dagen med att plocka undan påsken, plocka fram alla saker i uterummet, städa iordning lite inomhus, förbereda inför måndagen och så fick jag en trevlig pratstund med herr M i solen.

Kvällen spenderades i ensamhet (älsklingen i Sthlm) framför TV:n och i pumpsalen.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

ADIDAS TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT

2011-04-28 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0