Lat onsdag

Vaknade tidigt men var frusen så jag hämtade gosefilten och kröp ner i soffan framför TV:n. Sen hände det tyvärr inte mycket mer på många timmar. Börjar känna lite att nu måste jag nog få in lite rutiner igen, annars kommer jag bli FET!

Har iaf hunnit med att tvätta (viktigt inför älsklingens USA-resa) och storstäda (?) kontoret. Sedan ringde K som jag ska vicka för och berättade om inbokat möte nästa vecka, stor konferens (?) i Stockholm som jag ska på ensam trots att jag då bara har jobbat i fyra (!) dagar och en eller eventuellt två internutbildningar. Ska bli så KUL, lite läskigt men helt underbart. Precis så som jag har önskat och föreställt mig mitt arbete.

Eftermiddagen/ kvällen bjöd på jobb, pump, lite fixande med dagbädden (som nu är bäddad men inte färdigmonterad) och så en av favvoserierna på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0