Helgen som gick för fort!

Fredag:
Var halvledig under stor del av dagen. Fixade med städ och mat. Spenderade kvällen på gymmet och tittade på fotboll. Myyys med älsklingen. Lyssnade på kärlekslåtar och kände mig som en tonåring ;)

Lördag:
TV HELA dagen lång! Först hemma, så hoss mamma och pappa med systrarna och så hemma igen med älsklingen och herr M. God mat, dricka och sötsaker hela dagen! Hann med både fotboll och kronprinsessbröllop. Danils tal var HEEELT underbart - önskar min man var så verbal nångång ibland!

Söndag:
Sovmorgon, fix hemma, lite mys och så middag hos svärföräldrarna hanns med innan en gymkväll. Hoppas på lite mer gos med älsklingen :) Om inte så kan jag ju trösta mig med att det mesta resandet är över för den här gången. MER i höst dock, men innan dess en lång härlig semester. Nu börjar nedräkningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0