Underbar lördag

Mysfika på stan med älsklingen och herr M, hittade en dammsugare som smakar nästan som mina älskade arraksbollar :) Sedan gick vi in i min favoritbutik för tillfället för att älsklingen skulle köpa en kudde i present till mig istället så blev det en golvlampa som jag har spanat på i flera månader! Kudden köpte jag själv :) Tyvärr så var det en beställningsvara men är så otroligt nöjd.

Nu sitter jag i soffan med det godaste lösgodiset just nu, älsklingen sitter jämte och så slår vi på VH1 och så är det REM weekend. Kan det bli bättre?

Ikväll kommer herr M, som har det lite struligt med underbara S, och så ska vi äta tacolasagne, dricka lite bubbel, röd vin och spela Buzz. En perfekt lördag med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ja e sjuuuk!!!

Vann du på Buzz?

Kram

2009-03-07 @ 23:23:40
Postat av: studentskan

Stackars dig!!! Jag van en av två omgångar i musikspelet och kom tvåa den andra gången liksom i sportspelet. Stackars älsklingen var helsist hela tiden :)

2009-03-08 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0