Lyxig pluggtisdag

Måste sätta igång med att plugga HPB nu hur osugen jag än är... Tror jag måste hitta något som piggar upp i pauserna - något extra förutom städet som också måste hinnas med.

Idag ska jag dessutom äntligen iväg på massage - i en hel timme! LYX!!! Hoppas även på att få komma iväg på lite spinning ikväll men vi får se vad kroppen säger om det efter massagen.

UPDATE: Fick stränga order av massören att inte träna - vilken otur ;) Dessutom kom min älskade man hem med brownies från 7/11 - mums! Ingen kan påstå att jag är svårflörtad iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Mellan syrran

Vissa har det bra! Har haft föreläsning hela dan på taskig eng. Å nu ska jag fortsätta plugga tills jag går å lägger mig! :(

2009-03-03 @ 18:04:20
Postat av: studentskan

Hihi och ännu bättre blev det :)

2009-03-04 @ 08:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0