Helg med aktiviteter

Bra bio och bistromys med underbara vänner i fredags.

Långtur på stan med shopping och fika med B, H och lille N på dagen igår. Kvällen spenderades med mys och TVspel med älsklingen. Kan avslöja att jag totalt utklassade honom i musikquizzet  i Buzz. (Lillasyster se dig som utmanad, mellansyster med - men du har ingen chans ;) haha.)

Idag: skidor på TV, har fixat lite så det är vårfint nu här hemma, sedan blir det lite städ och uppläggning av gardiner (hoppas jag). Vill även hinna med att läsa lite innan det är dags för kvällens super serier på TV.

Kommentarer
Postat av: Mellan syrran

Jag ska allt visa er! :)Kommer att vara bäst!!

2009-03-01 @ 11:22:19
Postat av: Lilla syster

MOHAHA snacka om att jag kommer vinna!! Du, jag tar din utmaning...säg bara när så kommer jag!!

2009-03-01 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0