Frdagsmys i Stockholmsnatten

Efter lunch åker jag, älsklingen och herr M till Stockholm. Det ska bli så otroligt trevligt :) Lite jobbigt innan vi kommer iväg bara. Jag som är planeringsfreak och som absolut vill förbereda mig innan jag ska göra nya grejer lever ihop med någon som inte alls värdesätter eller ens förstår dessa grejer. Det kan skapa lite motsättningar ibland om man säger så!

Vid elva ungefär ska jag hämta nycklar till lägenheten och åka hem till mamma och pappa en sväng, sedan hem och fixa lunch och därefter hämta upp herr M innan vi drar till Linköping för att plocka upp älsklingen. Innan dess ska jag packa, duscha och kanske göra nåt vettigt ;)

Väl i Stockholm hoppas jag på en trevlig middag och lite vin på trevlig lokal :)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Lillasyster tycker att det är orättvis medans du har det bra uppe i Stlm så måste jag ha tenta, på en lördag!!! ORÄTTVIST!!

2009-03-13 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0