Riktigt trevlig midsommarhelg

Lustigt nog höll vädret i sig mer eller mindre hela fredagen, inget att klaga på där inte! Lunchen med släkten var verkligen inte mycket att hurra för, alldeles för lite god mat, så vi åkte hem tidigt. Då hann vi med att sova lite inför kvällen, och det var tur :) För J och R åkte inte hem förrän vid två-tiden efter en otroligt lyckad kväll!

Kvällens kaloriintag bestod bland annat av: god (!) nubbe, bubbel, vitt vin, hemgjord vitlöksmatjessill, hemgjorda köttbullar, prinskorv, färskpotatis, grillad kycklingfilé, tsatziki, jordgubbar, jordgubbstårta, chokladdoppade jordgubbar, smågodis, salta jordnötter och polkagris. Tur att vi tog en kvällspromenad innan vi började spela relationsspel :)




En trött Wilja som bara ville sova (på min väska) när hon skulle åka hem.

En rätt lugn lördag bestod av en promenad, hemmagjord pizza, två filmer och lite läsning.

Har inga planer för dagen egentligen. älsklingen befinner sig på golfbanan så jag ska nog se på lite serier som finns på hårddisken. Dessutom borde jag ta itu med berget av disk i köket (trots TVÅ diskade maskiner igår). Kan hända att jag fortsätter med min bok också, släppte den vid halv ett inatt så den var rätt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0