Helgen som gick...

I lördags:
... var jag GRYMT nöjd efter fredagens MYCKET lyckade AW!
... var jag lite bakis
... var vi på lillasysters kalas
... hyrde älsklingen och jag TVÅ bra filmer
... blev även jag kär i Twilight-killen, vad han nu heter :)
... åt jag alldeles för mycket sötsaker :)

I söndags:
... fikade vi med en massa kompisar
... tvättade, fixade och donade vi här hemma
... var vi på fika hos svärföräldrarna
... bokade vi "kärlekssemestern"
... tittade vi på en massa TV-serie-avsnitt

Helgen har med andra ord varit riktigt riktigt bra :)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

vem blir inte det då??? å jag har ändå inte sett filmen;)

det e synd om mig!

ja e sjuuuuuuk å mamma e oxå sjuk:(

tyck synd om oss!!!!

2009-06-15 @ 21:21:21
Postat av: studentskan

STACKARS ER!!!

2009-06-16 @ 15:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0